typ nystart på bloggen ♥

så , nu har jag raderat allt jag har på bloggen och typ startat på nytt , lite seriösare (a)
är iaf med elin nu , och vi har varit med linnéa på liseberg idag......
det var kul , hahha typ kan aldrig glömma minen på elins face när vi kollade på 3D-film .
det typ blev läskigt fast filmen handlar om tecknade sköldpaddor och är från 7 år HAHAHHA (y)
oså åkte vi typ kanonen , uppsvinget och lisebergbanan .
inte balder för den va stängd , BAAAAAAAJJJJJJJSSSS ;c
och sen typ rann vårt smink efter vi åkt flumride typ 3 ggr och håret va dygnsuuuuurrt (y)
HAHHAHA måste göras om älsklingar , dagen var bäääst de vet ni (L)

p.s bajslinnéa hoppas den kommer fram . darling jag finns för dej de vet du älskade , älskade syyyster <333



jag, elin och linnéa framför spegeln på toan inne på liseberg (y'''''''''


jag testar om mina händer är lika stora som michael jacksons (L)
jag testar om mina händer är lika stora som "The King Of Pop's" (Michael Jackson) ♥

Kommentarer
Postat av: linnea ♥

taaaaaack älskling :(

jag har tappat hoppet jag tror inte den finns längre : I

2010-05-19 @ 20:47:59
URL: http://homiiee.blogg.se/
Postat av: adelina

älskliing ♥

nä den e nog borta , men du får ju en ny när 'pappa' kommer hem (L) ;D

2010-05-23 @ 11:46:51
URL: http://adelinatheolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0