stan mä linnéasyster ♥

hahaha idag typ låste jag och linnéa in oss på toan i mer än en timme , sen åkte vi t staaan .. ♥
vi typ provade MAAAAAAAAASSSSAAA bikinis och typ vi inne i handikappsomklädningsrummet mer än en halvtimme , medan de va lååång kö utanför ..........
vi fluuuummmade somfaaaaaaaaan , dagen är oförglömlig .
hahha;
L: hon tanten där utanför är nedkränkande ...
A: haha , jag tyckte att du sa nedkränkkalle .. xd <e
L: hahhahahah
A: NEDKRÄNKARKALLE xd <3
L: hahahahhaa
A: och uppkränkarpelle (a)
HAHAHHAHHAHA , DE E VI DE . osen har vi varit lars k och olof orvar länge nu . tillsammans blir vi lars-olof korvar (a) .........
våran underbara humor ..
A: UppkränkarPelle och Olof Orvar ...
L: NedkränkarKelle och Lars K ...
hahah det var de närmsta ja varit diitt ansikte , de va de närmsta du varit mina ***** och de va de närmsta en 6ställning ja vrit mä dej ... NOOOOOT ............ xd (a) <3
och imorgon blir det att sova över hos mej med dennis , eric och linnéa . fuck va ja älskar våran lilla grupp (a) <3
ookej , aah vi kännde oss hemma i vårat HANDIKAPPSOMKLÄDNIGNSRUM (a)
'
haha , bild på mitt ben . ingen frågar varför den nu ska ligga uppe på min blogg , men de ska den .
PS. så otroligt skarpa fina vackra bilder tagna med mobil sen med webbcamera (a)
HAHAHA jag är SERIÖST död nu snart , linnéa har kniv .. (a)
iaf , sen gick vi t wilys i mölndal och köpte tmpgr och sen köpte vi godis o tändare (bara för skojj skull)
sen träffade vi cibbe och amanda , OSEN SÅG VI SIIIIMOOOOOOONNN !! <3
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSS  // adelinaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: linnea ♥

HAHAHA, nej det är lugnt bilden är inte så tydlig :o <3

2010-05-27 @ 22:11:32
URL: http://homiiee.blogg.se/
Postat av: adelinatheolin

braaa , HÖR UPP ALLA !! ..

JAG KOMMER LEVANDE TILL SKOLAN IMORGON , YEY MEe (y) ♥

2010-05-27 @ 22:19:03
URL: http://adelinatheolin.blogg.se/
Postat av: linnea ♥

HAHAHAHAH :D <3

2010-05-27 @ 22:20:28
URL: http://homiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0