lördag med linnéa , dennis och eric ♥

haha , iadg har jag och linnéa varit vakna t kl halv 6 , sen sovit t 11 när dennis ringde linnéa .....
sen typ åt vi MASSA godis t frukost o lunch (a)
när eric och dennis kom typ gjorde vi massa skit , sen såg vi på en skräckfilm som jag inte tyckte va läsig , mest bara äckligt när killen fick en stålpinne genom huvudet...........
eric skyddade mej , och vem vet vad nea och dennistennis gjorde på madrassen på golvet .
kollade på filmen gjorde de inte iaf............... (a)
haha sen när pappa kom och hämtade mej så skulle de vara typ en liten, liten "överraskning" ..
sen kom pappa på värsta motorcykeln , så då fick ja åka motorcykel hem . sen följde jag med pappa t lindome mä och lämnade motorcykeln hos min farbror igen .. (y)
ffuuuck , de va typ skitkul .
ja satt o kisade , sen kom jag på att ja inte behövde göra de , att de va konstigt att ja gjorde de ..
ja hade skydd för vinden och solen va inte i ögonen.. sen kom jag dpå mej sj med att le , hahah så jag kisade (a)
hahah de e feeett kul att åka motorcykel ska ja säga.........
bild kommer jag lägga in snart ..

//adelinaaa



finaste paret , så sjukt söta tsm (L)
har typ varit mä 4 dagar i sträck nu och mer innan dess , ni passar så sjukt braa ihop .. ♥

Kommentarer
Postat av: linnea ♥

hahahhahaha (L)

vi tittade visst på filmen :(

det var bara vissa delar jag inte tittade på :(

den var ju bara äcklig massa blod osån skit i den ju (a)

jaja, roligt hade vi iaf :D

jag älskar dig så grymt otroligt mke (L)

2010-05-22 @ 21:26:09
URL: http://homiiee.blogg.se/
Postat av: adelina ♥

hahah nej ni bara kollade på varandra , iaf du (a)

aah den va feeeett äcklig men inte alls läskig som den skulle vara ;s ..... <3

grymt kul , och du min syster är grymt grovt otroligt oövervinnerligt älskad av mej (L) ♥

2010-05-23 @ 19:21:53
URL: http://adelinatheolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0