sommarlov.. ♥

aah okej nu är det sommarlov då ..
sådär lagom kul, fuck för jag vill inte lämna alla .. ♥
på skolavslutningen stog vi alla och grät i 40 min..
sen åkte vi hem t linnéa och bytte om oså, asso jag va RIKTIGT depp eftersom jag troligtvis ska byta skola och lämna alla .. ;c <3
på liseberg var vi sen 10 pers hela kvällen, glömmer den aldrig..
asso de va helt underbart kul.....
vi typ åkte balder osså och så tog vi av oss så vi bara hade linne i typ regn och efter balder oså va vi genomblöta men de va ASKUL . och typ varje gång vi åkte nått så skrek vi GAAAMMMAA typ ashögt överallt och jag tro ringte att ngn på hela liseberg missade oss 10 gammatjejer hahah .... xd ♥
o nu när jag kommit hem så har jag pratat mä emma e tele i exakt 59 min och 3 sekunder (a)
faen vad hon kan babbla om allt den tjejen, men syster jag älskar dig <3
dagen har varit underbarast och jättehemsk.. ♥
älskar klassen, skolan.. vännerna <3
bilder kommer senare
//adelinaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: emmasyster (:

klart att ja kan babbla !! :DDDD

älskar dej med syrran

o när ja började skratttttttttaaaaaaaa som fan ;s

stackars dig ;'c<3

men de är mina tabletter som gör så , så ja kan inte hjälpa de :DDDD

2010-06-10 @ 11:10:21
URL: http://petteersson.blogg.se/
Postat av: adelina

hahaha aah du kan faen babbla men de är dina piller ja vet (a) ♥

tycker synd om mig som ska ha dig här och sova hos mig <3

älskar dig med älskling du är allt ♥

2010-06-10 @ 19:53:57
URL: http://adelinatheolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0