gamma.. ♥

*kladda bort amy från bilden, lägga till jenny och marcus*

 

 

♥ GAMMA ♥



en klass består inte av 20 individer, en klass består av en grupp på 20 pers..


min klass är underbar.


hatad av hela skolan, har alltid fett kul tillsammans.


alla lärare kommer sakna oss under sommaren, det lovar jag.


vi är ju fen de bästa som hänt dem, tyyppp..


asso gamma är helt underbaaara.


typ markus som springer omkring 24/7..


azad som har meningslösa kommentarer till allt..


victoria och maja som alltid flummar och håller på, ibland felicia mä..


irriterar folk men vi älskar re no matter what ♥


typ amanda som sitter lugnt och läser i mitten av klassrummet


lovisa och linnea som skiter i vad läraren säger aha (a)


daniel som gillar alla tjejer på jorden.


william åker förfaren runt på sin skateboard HELA TIDEN hahha..


alva som kan tigga bäst i världen…..


leja som kan dissa bättre än DIN MAMMA xd ♥


caroline och freja som sitter tysta och låtsas inte finnas .. ;s


jag som typ hoppar runt och irriterar folk haha.


sina vars musik man hör varje ea-lektion.. xd


john som typ har RÖÖLIG humor..


fabian som alltid muckar gräl, speciellt med vicka och maja


siri som kramas och pussas (a)


elin som går runt och är vacker haha ♥



och jenny som är sträng men vet hur man ska behandla oss för att kunna ha en lektion, alltså riktigt bra lärare..


liselotte som alltid är glad och pratar LÅNGSAMT så vi förstår (a)



FUCK VAD JAG ÄLSKAR VÅRAN KLASS,


VIIIIIILL INTE LÄMNA !!



men inget kommer någonsin bli som i år, som gamma är nu..


alla kommer sluta, kanske jag med..


och allt kommer förändras..


faen..


jag vill verkligen inte ha sommarlov, vill gå tillbaka till skolan morgon och ha allt som vanligt bara jag får umgås med min klass för..


JAG ♥ GAMMA



ni är underbara.






don't know who I am without you.




Kommentarer
Postat av: Anonym

"typ amanda som sitter lugnt och läser i mitten av klassrummet"



kommer att sakna dig oxå ♥

2010-06-09 @ 21:40:05
Postat av: lovisa

finns inga bättre människor aså :(

aså jag har ont i magen, vill gå upp sju imon som vanligt klä på mig & gå t skolan med ett leende & tänka att denna dagen kommer bli som hela sjuan var.

jag kommer aldrig glömma sjuan.

bästa klassen på skolan, hatade av alla.

men älskad av dom bästa, ojä.

gamma föralltiiiid.<3

blev bdb kommentaren (a)<3

2010-06-09 @ 22:34:11
URL: http://loviisaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0