måndag med storasyster ♥

hehe , idag har man flummat med storasyster emma pettersson .
min liv, mitt blod , min andra halva .. ♥

iaf, här kommer lite bilder och filmer på hur vi typ hade skitkul när vi flummade och dansade också ..
nästa vecka blir det sportscamp , det ska bli kul .
saknar skolan, men men ..
SMSAR ALLA SÅ FORT JAG VET OM JAG KOM IN PÅ ENGELSKA ELLER INTE . <3

sen ringde maja så nu ska jag kanske på eclipse den 5 juli, om jag kan (a)
p.s maja och victoria är roliga , de kom och plingade på och visste inte att ja va hos emma sen surprisade jag dem (a)
de kommer tillbaka om 15 min igen, när de har ätit cupcakes .  iloveu ♥




okej, jag hade kul medan emma klippte sig och färgade håret (a)


he..he..hee .... *ingen kommentar*..


älskling, så fin så fin .. <3

asso vi kan vara rätt lika om man svänger på huvudet fort, tar kort, gör en speciell min och först har huvudet upponer och lite på snedden (a)








emma gjorde bilden.. (y) (h) (a)


emma älskade bilden .. me not so much .. ;s <3


Kommentarer
Postat av: Meja<33

Adelina, Emma det är bara en sak jag vill seja er ;O



Älskar er!!!<333 Ni är ju bäst (Y) <33

2010-07-02 @ 11:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0