helt sjuk och fett kul fredag ♥

haha, idag hade vi SJUKT KUL städdag i skolan och typ läskiga erik tog iväg mig t ett rum och pratade mä mej i typ mer än en halvtimme och han typ ifrågasatte allt jag sa ;o ......
sen efter skolan så skulle vi förstöra lite ..
sen typ kom emma upp efter att hon hade slutat kl 1 och då var elin, maja, lovisa, jag, linn'ea och leia fortfarande kvar..
haha, jag och emma typ höll på och fightas och alla andra bar satt och kollade och flabbade xd <3

sen gick vi iaf hem t emma oså köpte vi tårta som vi tjockade oss med oså solade vi . sen kom monica och stefan (som jag faktiskt bodde med i en vecka på bovallstrand) oså åt vi och så .. sen skulle jag och emma cykla t mölndalsbro igen och köpa ballerina kladdkaka och då hände det grejjer .. ;D <3

aah , när vi kom ner dit på cykeln så typ var de 3 killar där (en av dem är lisa-spanskalärarens son) och så sa en av dem och jag (social som jag är) typ svarade HEJ typ jätteglatt och sen så ville jag och emma "träffa" dem på hemvägen med så vi typ SPRANG igenom hela hemköp och dset var typ heeelt tomt i hela butiken så de få som var där såg oss garanterat (a) sen cyklade vi typ ikapp dem och sen väntade vi ovanför backen för att se om de kom men det tog typ lång tid . så jag skulle springa fort och kolla bakom hörnet med typ en stor trasig påse i famnen och emma var berädd på cyklen som värsta bankrånet xd <3 sen såg de mejoch jag typ vände på klacken och sprang iväg typ asklumpigt som värsta grisen och så slängde jag mej på cyklen och emma typ trampade iväg HUUUR  fort som hälst så jag typ hängde halft av cykeln och det såg säkert inte alls patetiskt ut . och så gjorde vi lite videoblogg och sen visade det dig efter en halvtimme att det inte ens va på typ , och annie på telefon hörde oss hela tiden (a) sen så cyklade vi runt i mölndal typ 13 ggr ända t klockan 10 och det hände en del till .. typ ett par killar jagade oss och omringade oss HAHAHAH . sen typ gick vi omkring med lillis och jonis runt mölndal och hem t lillis och sen t skolan oså , och de hotade victorias storasyster att hon va skyldig emma pengar för att hon hade förstört emmas cykel .. -.-

asso det var så FEEEEEEEEEETT kul och jga kommer aldrig glömma kvällen , såååå kuul :D <3

men nu har jag haft depp med lovisababy för vi har pratat om byte av skolan och att vi kommer sakna våran underbara ceePä klass så sjuuukt mke (L)







PÖÖÖÖSSSS // adelinaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: emmasyster (:

HAHAHAHAH , fan va kul vi hade ;s



puss iloveu<3

2010-06-05 @ 00:05:51
Postat av: lovisa

HAHAHHAHAHAHAH du är fan dum i huvet :(((((((

leia&mia hälsaaaaaaaaaaaaar....

IN TE JA G :D:D:D:D::D::D:D:D::D:D:

jo d gör jag me ändå :(<<33333333333

HEJ ADELINA

2010-06-05 @ 22:45:40
Postat av: linnea ♥

HAHAHAHAA, aså du och emma är totalt cp :)

jag älskar dig med adelinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

h3h3h3h3h3h3, och jag vet att du byter för min skull (a)

och du behövde inte säga det femhundraelva ggr (a)

för det vaaaar piiiiinsamt (a)

eeyeeueue hdhdhdhe k, jao jag har trååååkigt :(

pusuususus pusssssssssssss på dig :D

2010-06-06 @ 14:50:51
URL: http://homiiee.blogg.se/
Postat av: adelina

hahahha , ah de hade vi emma.. sjukt kul asso <3

2010-06-06 @ 21:01:49
Postat av: adelina

hahah aah ja e typ född sån tyvärr (a)

okej hälsa tbx t deem , och t deeeeeeej (L)

HEJ LÅÅVIIISA <3

2010-06-06 @ 21:02:53
Postat av: adelina

ja vi är ju inte helt friska om man säger så.........

jag älskar dig meer älskade nea <3

men emma sa ju allt så högt så de va ceePä .. ;C (L)



puuuuuuuuuuuuuussss iloveu :*

2010-06-06 @ 21:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0